rss kanál
Kategorie článků

Spring cup 2018

Publikováno 25.05.2018 v kategorii soutěže, 0 komentářů
 Cesta naší party byla pohodová, až na aquaplaning na dálnici v Polsku. Bouřka se silným přívalovým deštěm dokonale prověřila Mirkovi jezdecké schopnosti. Vyvázli jsme se štěstím, jiní řidiči takové štěstí neměli. Příjezd na místo v půlnoci. Rychle ubytovat a po krátkém modelaření na pokoji cca do 01:30 hodin postel. Budíček v 06:30,  v 07:00 snídaně  už v 08:00 briefing a cesta na kopec zvaný grill (video z roku 2017, čas 3:10sec.) cca 10km.  Podmínky byly slabé ale létat se dalo. Odlétala se 3 kola a přibližně polovina 4. kola, než nás vyhnala bouřka. 4. kolo bylo tedy rozděleno na 3 skupiny.  V pátek od 20:00 banket, který završil pohodový den.
Sobota byla započata odložením briefingu na 10 hod. Nefoukalo, bylo slunečno s očekáváním, že by to snad mělo po obědě foukat na „klif“. Celý den jsme tedy strávili poletováním na klifu. Foukalo do 3m/s a na soutěžní létání to nebylo. Večer jsme zašli s klukama do restaurace Dary morza, kde pravidelně bývá banket. Jídlo jako vždy skvělé.  Cestou domu po pláži ještě putika se skokem na jedno.
Neděle od rána klif, kde bylo bezvětří, tak jsme se alespoň vykoupali. Nepamatuji tu v Květnu tak teplou vodu, byla úžasně prohřátá odhaduji cca 12-15°C.  Okolo poledne přesun na grill. Foukalo stabilně  3-4m/s, občas to ale prostě nenosilo. Tlačilo se na pilu aby se povedly dolétat 2 skupiny ze 4. kola. Bylo to opravdu s chlupem. Poslední asi 3 piloti měli několikátou opravu opravy. Nakonec se dílo podařilo. A ve 14:30 byly vyhlášeny výsledky. Nebyla to taková jízda jako na Brausbergu ale každý den nemůže být posvícení. Poděkování náleží Mirkovi, který nás odvezl celou cestu tam i zpět a na Fiátkovi namotal poctivých 1500km.
Musím si dovolit jeden postřeh. Cestou tam jsme jeli převážně po silnicích mimo dálnice. Člověk upadá lehce v depresi, když vidí, jak jsou jinde schopni mít rozestavěné dálnice na možná i ve stovkách km najednou. V osetých polích jsou osamocené mosty, nadjezdy a zakopané podchody, na kterých se pracuje s předstihem. Neuvěřitelné množství techniky, která maká celou noc. Skrývky a připravené podloží pro samotný povrch v pro nás neuvěřitelném rozsahu. Ta skutečnost pro mne jako Čecha, že na 5km úseku budované komunikace, může být víc než jeden bagr je opravdu překvapující a nečekaná. Máme se co učit.