rss kanál
Kategorie článků

Nockalm Pokal 2011, Woellaner Nock

Publikováno 31.08.2011 v kategorii soutěže, 0 komentářů

Tak jsme se rozhodli zúčastnit další soutěže seriálu Eurotour. V jednom autě jel Jarda, Libor a já, druhá trojice ve složení Radovan, Tomáš a Míra použila FIAT. Cesta na 8 hodin vcelku poklidná a víc nepovím, protože jsem většinu prospal . Na místo, kde jsme byli ubytováni jsme přijeli za tmy, po cca 12km stoupání po šotolině na první rychlostní stupeň, místy i na druhý. 

Ráno bylo teplo, slunečno a blankytná obloha. Na kopec  jsme se vyškrábali asi v 10hod. Nadmořská výška startoviště cca 2050m. Start prvního v 11. Foukalo okolo 6-8m/s . Prvních pár lidí pozlobilo automatické zvonění, třeba já jsem jedno soutěžní kolo letěl kvůli mouchám na zvonění na 4pokusy. První kolo proběhlo vcelku rychle. Následná bouřka nás vyhnala zpět o 100 výškových metrů od startoviště do malebné horské chaty, kde vlastně i přespávala posádka FIATu. Přeháňka trvala asi půl hodiny a další déšť, to odpoledne, už navzdory předpovědi, nepřišel. Večer se však přehnala solidní bouřka, která by však na odpolední soutěžní létaní neměla vliv. Rozhodnutí nepokračovat v soutěžních letech mělo drsný dopad na celou soutěž. Celé odpoledne jsme ale nelenili a stmelovali kolektiv, malinko jsme si u chaty zaAlulovali a pokoušeli se počítat místním nářečím, které měli problém pochopit i místní. 

Neděle byla o poznání chladnější a to bezmála o 20°C. Ráno v 7h, stejně jako v sobotu, Mirka vzbudil DIESEL. Pěkně foukalo a odlétala se jen půlka kola, vítr zeslábl a to bylo ze soutěžení vše. Následovalo pár hodin volného létání. Vyhlášení se změnilo na poděkování organizátorům, soutěž byla jednokolová a tudíž neplatná. Contestové body jsme tedy nepřivezli.

Co se létání týká, nic nového pod sluncem. Z nových modelů kluků, Radovan s Tomášem proháněli Pike Precision, Jarda FS3 a já jsem před prvním kolem zalétával a seřizoval Stingera, se kterým jsem první kolo dokonce vyhrál. Nedají se z toho samozřejmě hned dělat výkonnostní závěry. O výkonnosti modelu v záplavě FS3 a FS4 to ale přece jenom něco vypovídá.  O osazování, zalétávání a ladění mám v plánu psát samostatný článek.
Cesta k domovu, až na kouřící brzdy při sjezdu z kopce, proběhla na poslední prázdninovou neděli bez komplikací.

Fotky od Tomáše Winklera zde

Autor: Filip Kalenský
Foto: Libor Geisler, Jaroslav Vojta

Komentáře:
rss kanál






© 2011 F3F.cz